Friday, September 16, 2016

Vitamin Wajib Semasa Travel atau Balik Kampung

Selain baju sendiri dan anak-anak, vitamin adalah benda penting yang mesti dibawa sekali semasa travel ataupun balik kampung.




Mak menyusu wajib bawak vitamin asas Vitalea , B Complex & Vita C. Kalau tak nanti badan lembik tak larat sejam sekali nak susukan anak.

Phytocol bekal encik husband yang dah tak sabar nak menikmati juadah raya. Sebelum kolesterol mencanak naik, kena la halang Dia masuk kan. Tapi makan tetap kena berpada2 la jugak.

Lecithin wajib bawak kot2 tetiba kena bengkak susu. Mau nanges tak beraya dok dalam bilik tak pergi mana-mana. Fat emulsifier ni terbaik pecahkan lemak2 makanan yang dimakan tuuu...

Peppermint Ginger teman baik mama yang risau perut masuk angin bila makan tak menentu masa raya.

Bila balik kampung, biasanya ada la nyamuk kan. So bila sapu Herbal Blend, nyamuk pun tak datang hinggap. Kalau ada yang kena gigit nyamuk tu pun boleh sapu untuk hilangkan gatal.

Chewable Vita C & Nutriferon untuk Hanis Hanna tingkatkan imuniti badan dari virus2. Mama pun amek juga supaya dapat bagi pada Naufal 😉

Cinch tea tak boleh lupa supaya tak mengantuk masa memandu nanti!

Dan sebelum tidur mama kena telan Ostematrix supaya dapat tidur lena, hilang sakit2 badan & elakkan sembelit .

Bila dah namanya raya, muka mesti tempek mekap kan. Senang sangat nak cuci mekap bila guna gentle action makeup remover ni. Pastu cuci dengan gentle deep foaming cleanser yang lembut untuk semua jenis kulit.

Banyak kan nak kena pack?
Takpe, mana yang boleh nanti kita masukkan dalam pill box. Boleh jimat ruang 😉

Okeh, Hanis dah bising ajak mama buat rainbow cookies.

Korang share la apa korang bawak masa balik kampung ..


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment