Friday, September 16, 2016

Dengan Shaklee, Saya Berani Berimpian!

Impian saya bersama Shaklee?

1> Kehidupan yang sihat .

Anak2, suami & seluruh ahli keluarga. Bila sihat, mudah untuk beribadah. InsyaAllah.

2> Masa untuk bersama keluarga.

Saya kini punyai masa untuk anak-anak, namun kehilangan banyak masa bersama suami. Kadang sedih, kadang jeles dgn org lain. tapi takpe, turn sy akan tiba nanti.

3> 3C (Cash , Car, Conference) .

Ini adalah apa yang Shaklee tawarkan kepada semua yang bersamanya. Limitless. Berapa banyak cash bonus yang kita mahukan, berapa banyak tiket international trip yang kita mahukan, kereta apa yang kita mahu shaklee bayarkan.
Kereta impian saya? Mini Cooper S . comel tapi lajuuuu~
Nak bawak anak-anak, suami , mak , MIL, FIL ikuti trip 6bintang Shaklee
Bonus yang saya mahukan? Biarlah rahsia .


4> Mencapai rank Master Coordinator

Sama seperti kebanyakan rakan lain, semuanya berimpian mahu menjadi Master Coordinator dan mempunyai empayar yang besar. tak dapat naik pentas amek master degree , dapat award master coordinator tiap2 tahun pun best kan?

5> Penuhi impian Mak

Bila mak senyum gembira, hati anak pasti rasa bahagia kan? Semoga tercapai hasrat mahu menunaikan impian mak. Apa impian mak? Semua anak-anak mak tahu.

"Believe in your DREAM!"

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment