Friday, September 16, 2016

Dulu Alergik Kepada Hampir Semua Benda, Kini Langsung Tiada

Ini adalah kisah benar mengenai Tim Bowden yang telah merubah kehidupannya 360 darjah. Jom baca..

Dan kisahnya mengenai ALERGIK


Doktor mengesahkan yang Tim Bowden mempunyai Alergik kepada hampir semua benda.
Beliau terus mengambil keputusan untuk berhenti mengambil kesemua ubat, injection & spray yang membuatkan beliau lebih sakit dan rasa lebih teruk.

Beliau juga membuat keputusan untuk membela kucing. Giler kan? Dah la alergik pada semua benda, mesti la kucing pun tak boleh.. Kan?

Tim Bowden teringat pada Alfalfa yang beliau pernah ambil & Nutriferon yang pernah dibaca. So, beliau order 2 tu dan juga bela kucing.Dia tunggu je nak tengok apa akan jadi. Nothing!

Takde apa terjadi.
Takde bersin..
Takde hidung berair..
Takde rasa serba tak kena..
Dan takde lagi ubat-ubatan yang banyak kesan sampingan.


Beliau boleh je tinggal dalam rumah yang ada kucing tanpa ada kesan alergik. Beliau dah takde rasa kepenatan dan lemah atas sebab pengambilan ubat. Dan dah boleh tidur lena. Alergik beliau cuma datang bila beliau lupa ambil Alfalfa & Nutriferon.

Akhirnya beliau mengambil keputusan untuk berbisnes dengan Shaklee selepas banyak tahun melalui kehidupan yang super busy dan amat menekan. Beliau yakin inilah keputusan terbaik !

Siapa sangka kan?
Anda mahu mengubah kisah kehidupan anda.. Jom saya bantu..


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment