Mom's First Aid

Leave a Comment
Sejak jadi mak ni, 2 benda ni wajib ada kat rumah dan dimana-mana sahaja.


Keperluan setiap ibu


๐Ÿ‘‰๐ŸปHerbalblend

Sangat-sangat membantu bila badan anak tiba-tiba panas atau naik ruam gatal.
Hanya dengan sapuan nipis , ruam jadi tak gatal.. Panas badan cepat je turun.
Kalau tangan mama melecur kena minyak panas, sapu je losyen ni, rasa sejuk je, takde mengelembung.
Kena gigit nyamuk? Sapu je hilang la gatal tu ๐Ÿ˜‰

๐Ÿ‘‰๐Ÿป Nutriferon

Immune booster ni teman baik mama bila anak atau suami atau diri sendiri tiba-tiba rasa nak demam atau selesema.
Balik kampung atau pun travel, tak syok la kalau tetiba demam kan? InsyaAllah bila cepat2 up kan imuniti badan, demam tak singgah lama.
Juga sebagai langkah pencegahan dari virus2 yang mudah merebak.

Anda seorang ibu?

Apa yang ada dalam first aid kit anda?
Ce share.. ๐Ÿ˜Š



Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment