Friday, September 16, 2016

Idola Saya Di Dalam Bisnes

Terima kasih buat Mami Sue & Master Lydzar yang tak pernah berputus asa memberi semangat, tunjuk ajar, ilmu yang sangat-sangat berharga.


Idola Bisnes Saya


Sue adalah junior saya di Uniten, mengenalkan produk Shaklee yang best ni dan kemudiannya membuka pintu untuk saya mula berbisnes dengan Shaklee.

Master Lydzar saya kenali melalui Sue. Pertemuan pertama kami di The Chicken Rice Shop @ Curve. Kira macam pertemuan santai2 gitu.. Dan lepas tu, tak terkira dah berapa banyak kelas , gathering & aktiviti yang kitorang selalu jumpa.

Walau banyak turun naik dalam bisnes ni, mereka berdua tak pernah serik memberikan peluang untuk saya terus maju dan berjaya.

Disamping 2 orang upline yang dah tak sabar menantikan saya naik rank, seorang lagi Business Idol yang saya kagumi adalah Master Lyna Noh.
Pendekatan beliau banyak membuka hati dan mata untuk melihat Bisnes dari sudut yang berbeza. Bukan semata-mata duit dan keuntungan.

Semoga Allah membalas jasa insan-insan hebat ini atas segala usaha dan jasa mereka untuk melahirkan lebih ramai usahawan Shaklee yang berjaya.



Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment