Friday, September 16, 2016

Set Pantang Paling Popular Pilihan Ibu Muda

Bagi orang dulu-dulu, mereka mencadangkan ibu-ibu untuk minum air herba bagi mempercepatkan proses recovery selain bertungku & memakai bengkung. Ianya adalah amalan yang terbukti amat baik diamalkan bagi membantu badan cepat sembuh.

set pantang tanpa herba
Set Pantang Paling Top Pilihan Ibu Muda


Namun, kini ramai yang tak mampu nak menelan air herba kerana rasanya yang tidak berapa sedap , dan ada juga yang tak sempat nak pun nak prepare sebab baby masih di NICU.

Then, apa pilihan yang ada...Proses pemulihan badan mesti bermula di saat selepas kelahiran. Perlu makanan seimbang, minum air mencukupi, buah dan sayur wajib ada. Kita tiada pilihan untuk tunggu anak keluar ward baru nak start berpantang, atau tunggu anak dah tak kuning baru nak makan jamu. Badan kita takleh tunggu dik non! Kalau lambat , tu yang susah nak kurus, perut menggeleber, badan cepat rasa lesu, sakit-sakit badan , susu tak berapa nak meriah dan macam-macam lagi la..

Sebab itu, ramai ibu-ibu memilih set berpantang Shaklee. Ia lengkap dengan multivitamin & mineral yang diperlukan tubuh untuk luka cepat sembuh, badan kembali segar bertenaga, tidak stress, rahim cepat kecut, penghasilan susu ibu lancar & ibu dapat berehat dengan baik.

Dengan pengambilan set berpantang yang mudah diamalkan, tak kira keadaan apa pun insyaallah kita dapat sihat semula dengan cepat. Set berpantang ini sesuai diambil oleh ibu yang melahirkan anak pramatang, anak kena jaundis, bersalin pembedahan dan juga normal.

Tak percaya , tanya ibu2 yang ada pengalaman berpantang dengan set Pantang shaklee & set pantang lain.
Beza, memang berbeza! Saya sendiri pun dah merasainya..

Beli Set Pantang Premium Secara Online


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment