Saturday, September 10, 2016

Vitamin Untuk Suami Tersayang

Selalu saya post kisah anak-anak dan diri sendiri. Hari ni saya nak share kisah husband yang super cool  dan suka makan.

Nape Dia cool? Sbb Dia rilek je posing gini 😍
( sebenarnya  atas permintaan Hanna )

Best sebenarnya ada husband yang suka makan dan mencuba pelbagai jenis makanan. Sanggup je nak travel semata-mata teringin atau nak cuba tempat makan baru.

Canadian Lobster.. ni sebab makyong mengidam


Dulu I selalu update mana kitorang pergi makan, konon nak share dengan orang yang punya passion yang sama. Namun, atas sebab menjaga hati orang, I simpan je la gambar makanan yang best tu sendiri 😂

Namun ada jugak yang tak bestnya...

1- Confirm berat naik. Bukan Dia sorang.. Saya pun sama 😁
Bila husband g keja, saya kurus balik .
2- Perut muncittt. Haaa! Tu salah satu tanda kolesterol tinggi tau .. Ye la, bukan jalan2 pergi makan salad 😂. Pastu makan dengan sungguh berselera.

Haruuuu dibuatnya. 

Kadang2 insaf la kejap. Kalau baru lepas lunch saya dah tanya dinner nak makan apa, confirm kena sound. 
Atau Kalau baru lunch pukul 1, pukul 3 saya ajukan  soalan sama pun kena jugak 😂

Nak buat camne, BF mom ni memang cepat lapar. 

Atas kerisauan  itu, dengan rela hati beliau mintak #ubathalangkolesterol". Kalau Dia dah mintak tu, saya dengan berbesar hati la nak bagi Phytocol.

phytocol
Sempoi je lakiku posing gini kan.. apapun phytocol tu memang terbaik utk dia


Phytocol ni mengandungi sterol tumbuhan yang dapat menghalang kolesterol jahat dari menyerap masuk ke dalam salur darah. Dah ada kajian dan bukti orang yang amalkan Phytocol secara konsisten dapat menurunkan kadar kolesterol dengan efektif.

Banyak sangat risiko kalau kolesterol tinggi ni. Paling common adalah sakit jantung & strok.

Jadi untuk wife yang risau kolesterol husband naik  mencanak , tambahan pulak nak mengadap musim raya nanti , eloklah ada sebotol.

Berbaloi2 tau~

Sape tak sayang laki wehhh~ 😁

Hubungi saya untuk dapatkannya hari ini juga tau ! Whatsapp je ke 0195537657

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe


About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment