Tuesday, September 9, 2014

Tingkatkan potensi hamil dengan Isoflavones

Lazimnya Set Kesuburan yang paling laris adalah kombinasi GLA dan B Complex. Ramai wanita yang berjaya hamil setelah mengamalkan Set Kesuburan Shaklee. Ada yang berjaya hamil dalam masa sebulan, dan ada juga yang mengambil masa sehingga 6 bulan. Bergantung kepada tahap ketidakstabilan hormon atau masalah yang dihadapi sebelum itu.
GLA amat dikenali sebagai suplemen yang membantu menstabilkan hormon manakala B Complex mempunyai asid folik yang sangat penting bagi ibu yang cuba untuk hamil.

Namun begitu , amat digalakkan pengambilan protein soya ESP bersama GLA dan B Complex kerana ianya membantu rahim bersedia dan sihat untuk membawa janin serta beberapa kebaikan lain yang saya akan ceritakan dibawah.

Isoflavones mematangkan OVUM


ESP adalah protien soya yang mengandungi Isofavones yang bertindak sebagai hormon perempuan yang membantu  mematangkan ovum. Isoflavones adalah sejenis phytoestrogen dari sumber tumbuh-tumbuhan yang berfungsi seperti ubat kesuburan. Perlu difahami bahawa sekiranya ovum tidak matang , proses persenyawaan tidak boleh berlaku kerana ia tidak terovulasi dari ovari.

Kebiasaannya bagi wanita yang mempunyai keadaan ovum tidak matang , doktor akan mencadangkan pengambilan Clomid. Ianya adalah sejenis drugs yang lazim diberikan bagi mengatasi masalah tiada ovulasi atau ovum tidak matang . 

Kesan Clomid dikatakan lebih cepat dan menepati 'sasaran' berbanding soya yang kesannya lebih perlahan namun lebih selamat kerana ia adalah semulajadi. Manakala Clomid, seperti kebiasaan ubat-ubatan dadah yang lain, mempunyai kesan sampingan namun dikatakan sangat minor. Sekiranya anda memilih Clomid untuk membantu anda hamil, apa kata google dahulu kesan sampingan Clomid?

Energizing Soy Protein adalah  soya organik yang tidak diubah secara genetik ( Non-GMO soy). Ia mengandungi 19 asid amino penting yang diperlukan tubuh bagi mengatur selia fungsi hormon dan organ kita.

Berjaya Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee


Dengan izin Allah, baru-baru ini seorang pelanggan saya telah berjaya hamil setelah mengamalkan GLA + B Complex + ESP selama kurang sebulan. Sebelum ini beliau pernah keguguran anak dan setelah itu sukar untuk hamil semula.

Beliau sebenarnya menambah ESP adalah kerana teruja melihat perubahan kakaknya yang makin kurus dan cantik setelah mengamalkan ESP.

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan konsultasi dan Set Kesuburan Shaklee, Whatsapp ke 0195537657.

Ekslusif bagi pelanggan

Panduan cara makan ESP dan Set Kesuburan 
Tips ekslusif mudah hamil

Harga Set Kesuburan Shaklee


GLA Complex (60 biji) : RM96.73
B Complex (120 biji) : RM53.75
ESP (850gm) : RM170.93
Klik untuk Beli Vitamin Secara Online

Nak beli Set Kesuburan Shaklee dengan lebih murah?

Anda boleh mendapatkan lebih penjimatan sekiranya anda mendaftar sebagai ahli. Hanya RM69 yuran keahlian, anda terus layak membeli dengan harga ahli yang lebih murah dan berbaloi


Hubungi saya di 0195537657 untuk mendaftar keahlian hari ini juga.




About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

1 comment:

  1. Byk khasiat ESP ni kan...dr nak cantik, nak kurus, nak subur pun boleh...best!!

    ReplyDelete