Wednesday, September 3, 2014

PROMOSI SEPTEMBER 2014

Assalamualaikum wbt.

Bulan ini agak istimewa dari sebelum ini kerana Shaklee membuat promosi untuk 2 item yang sangat best dan selalu hot selling.


 


PROMO 1 ( Terhad untuk bulan September sahaja)


Beli 6 Percuma 1 Collagen Powder
Harga Promosi  :   RM1788 ( anda dapat 7 kotak & Percuma Keahlian)
Jimat : RM298 
Pos : Percuma 

THE BEST COLLAGEN EVER

PROMO 2 (Terhad untuk bulan September dan Oktober)

 Beli 3 Percuma 1 Mealshakes 
Harga Promosi :  RM341.25 ( anda dapat 4 canister)
Jimat RM113.75
Pos : RM10

BAGAIMANA MEALSHAKES MEMBANTU HANIS UNTUK LEBIH SIHAT






MAHU LEBIH PENJIMATAN?


Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan Mealshakes atau Collagen Powder dengan harga yang lebih murah, hubungi saya sekarang!

Anda boleh berjimat dengan mendaftar keahlian. Hanya RM 65 dan anda akan mendapat pelbagai tawaran hebat daripada Shaklee dan saya!


SAYA MAHU BELI 1, 2 atau 3 sahaja.. boleh tak?

Tentu sekali, SMS/Whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan.

EKSLUSIF BAGI SEMUA PELANGGAN


Anda akan mendapat  konsultasi eksklusif mengenai panduan cara makan dan pelbagai tips menarik secara berterusan.



Masih ragu-ragu? Hubungi saya di 0195537657 untuk sebarang pertanyaan atau pembelian.

Saya adalah pengedar Shaklee yang sah bagi kawasan Pandan Perdana, Maluri, Ampang dan KLCC.
COD dibuat bagi kawasan sekitar. Pengeposan melalui Poslaju dan GDEX dibuat bagi seluruh Malaysia.


About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

1 comment: