My Love~

4 comments

Ikan di laut, asam di darat.. Ok sambung kan.. Hehe

Memang menjadi tanda tanya ramai orang..
Kami tak pernah satu sekolah, universiti hatta negeri asal pun jauh. Macam mana boleh jumpa ntah? Dah la tamat pengajian je sorang kerja di darat, sorang kerja di laut. Bidang kerja pun tak sama. Tapi siapa kita nak mempersoalkan jodoh pertemuan, semuanya telah ditentukan.

Tak perlu rasanya 'misteri' dirungkai.. Memang panjang ceritanya nanti. 

Kisah perjalanan hidup kami jarang sekali dilalui oleh kebanyakan pasangan lain. Berbeza dengan cara tersendiri.

Siapa sangka, walaupun tempoh perkenalan kami singkat, chemistry tu memang kuat. Alhamdulillah, pada 15 Mei 2010 ikatan diperkemas dan perjalanan dalam fasa berkeluarga dimulakan.

Dengan dua cahaya mata yang dikurniakan, kami bersyukur. Cinta hati kami diberi nama Hanis Ameera dan Hanna Humaira'.

Moga perjalanan hidup kami yang masih panjang ini dipenuhi dengan kasih sayang dan rahmat Ilahi.


Psss... Abaikan mulut yang penuh makanan itu.. Hehe


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments: