Seat kereta comot?! Tidak lagi dengan Basic H

3 comments


Assalamualaikum wbt.

Seperti yang dijanjikan... Kesinambungan kisah dodol yg melekat di seat kereta. Kalau leather seat lagi haru rasanya.. Huhu~

Pagi tadi, selepas selesai bagi Hanis Hanna makan maka saya pun meneruskan misi membersihkan seat belakang yang comot dengan kesan dodol.



Huduh betul rupanya.. Hihi



Hanya 3 bahan yang diperlukan dan sedikit tenaga. 

1- Basic H
2- Berus basuh kain
3- tisu

Mula-mula saya semburkan bahagian yang berdodol kering dengan Basic H yang telah dicairkan.

Setelah beberapa ketika, saya berus sedikit  bagi menanggalkan kesan dodol yang telah lembut.

Dan langkah terakhir.. Saya lapkan bahagian basah yang disembur dengan Basic H tadi dengan tisu.



Siap.
Saya hanya perlu tunggu ia kering.

Haa??! tak perlu bilas ke?
NOPE.

Inilah keistimewaan Basic H. Tak perlu bilas. Dan tidak meninggalkan bau yang tidak menyenangkan. Mudah bukan?

Jadinya, takperlulah saya risau ia diserang lipas dan semut. Legaaaa~ 

Kalo bawak g kedai cuci kereta ni, mesti orang tu buat muka dan silap-silap dia caj berganda. Huh. Padahal senang je bila ada Basic H.

Best kan?  

Saya ditemani hanis & Hanna yang turut sama nk tolong spray dan berus. Hanis tolong spray, Hanna tolong tengok.Jika menggunakan pencuci yang mengandungi bahan kimia  memang saya takkan benarkan Hanis tolong. Tapi saya bersenang hati membiarkan dia tolong sambil saya bersembang dan bercerita apa yang saya sedang buat.

Selepas itu sibuk merata tempat di luar dia spray. Hihi. Mengulangi apa yang mama buat di dalam kereta.

Mana nak beli Basic H?

Hanya boleh didapati melalui Pengedar Shaklee yang Sah seperti saya.

Tunggu apa lagi???

Hubungi saya segera ya!
SMS / Whatsapp : 0195537657
FB Page : Vitamagic Shoppe

Saya membuat penghantaran ke kawasan Pandan Perdana, Maluri, Tesco Ampang, KLCC dan sekitar. Pengeposan juga dibuat ke seluruh Malaysia.

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

  1. seat dah jd bersih...patutlah basic h terkenal dgn gelaran pembersih yg magic...rugi o sape2 yg tak pernah cuba.

    ReplyDelete
  2. Bole rekemen kat hubby suh simpan basic h dalam keta camni..
    selalu bayar mahal2 kalau nak kena basuh dalam keta..
    padahal ada jer basic h kat rumah tu...

    ReplyDelete
  3. Good testimoni ni...bagusnya basic h

    ReplyDelete