GASTRIK?! KELEGAAN CEPAT DENGAN PEPPERMINT GINGER

4 comments

Assalamualaikum wbt.

Salam Aidilfitri


Ini entry tak bergambar.

Alkisah serangan gastrik di musim raya. Hari memandu pulang ke KL


Hanya penghidap gastrik tahu bagaimana rasanya diserang gastrik



********

Pukul 9 pagi mkn nasi lemak

Pukul 12 minum white coffee

Pukul 4 mkn mee goreng + minum Nescafé  

Pukul 6 minum Oren


Pukul 6 setengah dah PEDIH PERUT

Mcm igt2 lupa dah rasa ni

Lama dah tak kena GASTRIK


Aduhhh. Salah timing sungguh 

Camne nak drive?

Teringat ade bekal Peppermint Ginger

Singgah hentian Behrang, beli burger & sandwich. 

Telan sebiji peppermint ginger

Baca selawat syifa sambil drive

Lps tu dok keluar angin atas dan bawah. Hihi


Pukul 8.30 singgah Jalan Ipoh.

Perut dah rasa lega.

Alhamdulillah 


Insyaallah petang nanti saya ceritakan lanjut apa dia Peppermint Ginger ni ye.


Salam sayang,

Ilah.



Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

  1. alhamdlillah ada bw spare peppermint dlm beg, kalo tak alamatnya x smp KL le menanggung sakit gastrik..cepat sambung citer..dah tak sabar nak tahu endingnya ;)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah..seb baik ada peppermint ginger..

    ReplyDelete
  3. gastrik time raya...huhu..sadisnye..sib baik la ada peppermint ye..kena standby la peppermint ni, x penah try lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. selama ni mmg tak amek pun peppermint ni, dok minum ESP je.. tp dah xde ESP dalam kereta..so bukak je la botol baru.. kasik test! hihi

      Delete