Thursday, July 3, 2014

Set Berpantang Yang Membuatkan Ibu-Ibu Mahu Hamil Lagi Tahun Ini

Anda sedang menunggu masa untuk bersalin dan tercari-cari set berpantang yang lengkap dan mesra bayi? 
Atau anda mencari set berpantang yang mudah kerana anda akan berpantang sendiri?
Atau anda merasa trauma dengan pengalaman berpantang yang lepas sampai rasa tak sanggup nak hamil lagi..



Sebelum itu, jom kita tengok dulu kenapa ibu muda yang dulunya merasa trauma berpantang namun sekarang tidak lagi..





Saya amat mencadangkan Set Berpantang seperti di bawah. Ianya pilihan saya, adik saya, rakan dan ramai kenalan saya. Ternyata pilihan saya tepat apabila memilih set ini sebagai suplemen semasa berpantang anak kedua. 

Walaupun saya berpantang sendiri dan tidak sepenuhnya duduk dirumah kerana bersalin seminggu sebelum Raya, Alhamdulillah saya lebih sihat dan kurus lebih cepat berbanding semasa bersalin anak pertama. Saya cuma berkesempatan untuk berurut sekali dan selebihnya saya bertungku sendiri dan memakai bengkung dan girdle bagi mendapatkan semula bentuk badan yang cantik.

Bagi yang tidak mempunyai berpengalaman, tempoh berpantang dan menyusukan adalah masa terbaik untuk kembali langsing atau lebih langsing dari sebelum ini seperti Puan Salwa yang hilang 20kg!




Usah risau, setiap ibu mampu untuk mendapatkan berat badan ideal jika tahu caranya.. Ia mesti dimulakan dengan Set Berpantang yang betul.





Kelebihan setiap Vitamin dan bagaimana ia membantu anda berpantang

Vitamin C : Mengandungi Flavonoids yang penting untuk penyembuhan tisu serta membantu membanyakkan susu ibu. Memberikan tenaga kepada ibu.

Vita-Lea : Membekalkan keperluan Vitamin & Mineral terutamanya zat besi bagi ibu yang kehilangan darah semasa proses bersalin dan pemulihan. Memberikan tenaga kepada ibu yang baru bersalin

B-Complex : Membantukan menstabilkan hormon, mengurangkan stress & mengelakkan terjadinya meroyan. So kita takde la mudah nak terasa hati, stress dengan karenah anak dan orang sekeliling. Emosi ibu berpantang kan sensitif.

Zinc : Membantu dalam penyembuhan luka dengan cepat dan mengelakkan jangkitan. Mengurangkan risiko rambut gugur

Alfalfa : Membantu untuk kurus, mengembalikan keintiman wanita, menggalakan penghasilan susu ibu. Mengelakkan sembelit.


Berpantang dengan gembira tanpa merasa trauma. Ibu gembira, anak sihat


Anda juga boleh Add On ESP yang bertindak sebagai milk booster bila diambil bersama Alfafa & Lecithin agar kurus dengan cepat.

membantu memekatkan susu dan pembentukan otot agar perut tak menggeleber
membakar lemak2 berlebihan.. dan mengelakkan bengkak susu

Baca kesan best pengambilan ESP yang membuatkan ramai jatuh cinta

Nota: Sekiranya bayi anda mendapat sakit kuning, anda dinasihatkan agar menunggu anak anda sihat sepenuhnya dan barulah boleh mula mengambil Alfalfa.

Berminat untuk mendapatkannya?

Mahukan pengalaman berpantang yang akan membuatkan anda mahu bersalin lagi dan lagi? Anda mesti merasai pengalaman berpantang dengan Set Berpantang Supermom. Dapatkannya hari ini dengan mengorder Set Berpantang melalui laman web Shaklee2u ataupun menghubungi  saya di 0195537657 untuk penghantaran segera ke seluruh Malaysia.


Salam Supermom,
Mamamyras





About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment