Tuesday, July 15, 2014

Suplemen WAJIB Musim Perayaan

Assalamualaikum wbt.

Hari ni sudah lebih 2 minggu kita berpuasa, bermakna kurang 2 minggu lagi kita bakal menyambut Hari Raya.

Biasanya musim raya ramai yang tiba-tiba naik berat badan setelah kurus sebulan berpuasa.
Mana tidaknya, tiap-tiap hujung minggu terima jemputan Rumah Terbuka dan kenduri kahwin. Di pejabat juga turut diadakan Open House Department, Tingkat dan sebagainya.. jadinya..makan, makan, makan...
Cukup sebulan, seluar kena upgrade size! Kolesterol pun naik mencanak-canak! Uhhhh!





Anda mahu menikmati semua juadah tetapi tak mahu upgrade size seluar dan baju? mahu kekal sihat dan tak mahu kolesterol tinggi?

Usah risau..kini ada cara yang mudah yang membolehkan kita semua menikmati semua juadah ketupat, rendang, lemang, wajik, kuih muih dan segalanya yang sedap dan enak belaka.

Pernah dengar tak mengenai Fitosterol, sejenis sterol daripada tumbuhan yang boleh menghalang penyerapan kolesterol? Pengambilan 2000mg sehari cukup untuk menghalang dan membantu anda menurunkan kadar kolesterol dalam darah.

Gambar dibawah menunjukkan bagaimana Fitosterol berkesan menghalang penyerapan kolesterol ke dalam salur darah. Ia merupakan suatu langkah pencegahan yang ternyata sangat efektif.

Bagaimana nak dapatkan Fitosterol? Mudah sahaja, dengan adanya Phytocol ST yang sedia ditelan sebelum menelan segala makanan di depan mata.. Kolesterol semuanya akan terhalang! zaasss!

Jika anda risau risiko perlunya upgrade size seluar dari 30 ke 32 atau 33 ke 36, anda perlu mendapatkan Herblax dan Lecithin yang berfungsi mengemulsi lemak dan membantu pelawasan dengan jayanya. Makanya, setiap makanan yang anda makan tidak akan menyebabkan berat anda bertambah.
Ini adalah SET KURUS BAJET yang sangat laris di pasaran. Ramai yang telah berjaya mengurangkan berat badan tanpa ada kesan sampingan yang memudaratkan. Ternyata ianya selamat dan semulajadi.



Sekiranya anda mempunyai masalah gastrik yang serius, anda dinasihatkan agar menukarkan Herb-Lax dengan Alfalfa yang lebih lembut dengan perut dan usus tetapi masih juga membantu proses pelawasan.

Menarik bukan? Anda tidak perlu lagi risau dengan risiko kenaikan berat badan yang sangat biasa dialami oleh ramai orang.

Bagaimana mendapatkannya?

Anda boleh memilih samada untuk membeli terus dari Shaklee melalui widget eSell atau hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi ekslusif.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=a484acecdafdcfb78cee4ffa615eb258



Jangan berlengah lagi, hubungi saya segera!

Saya sedia membuat penghantaran bagi kawasan Pandan Perdana, Maluri, Ampang, KLCC dan sekitar.
Pengeposan juga boleh dibuat penghantaran ke seluruh Malaysia.




About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment