Sunday, July 20, 2014

Energy Booster Terbaik Bagi Anda Yang Sering Kepenatan

Pernah tak anda merasa badan dah  lesu tak bermaya.. tetapi checklist kerja anda masih banyak yang belum bertanda.. Nak buat macam mana kan, semuanya perlu disiapkan sebelum anda pergi bercuti. Nak siapkan kertas kerja, meeting dengan klien, pergi bank, lepas lunch nanti ada presentation pulak. Ohhhh.. penatnya!

Ya, saya pernah merasa semua keadaan tersebut dan terasa macam nak pengsan. Terkejar-kejar menyiapkan semua tugasan.




Suatu hari saya diperkenalkan dengan Cinch Tea oleh seorang kawan. Katanya energy booster.. dia kesian melihat saya kepenatan. Saya beritahu yang saya breastfeed, boleh ke minum? Dia angguk.
Tanpa banyak soal, saya pun bancuh la 1 sachet.. mudah je pun, tuang dalam air sejuk.. kacau. dah boleh minum.. Saya pun takde la expect apa2 masa nak minum tu tetapi secara tak sedar tiba-tiba saya mendapat tenaga tambahan, macam kena cas! hihi . Alhamdulillah, lega bila rasa bertenaga dan boleh siapkan tugasan.

Sangat sedap diminum sejuk atau panas
Oh, bagi anda yang tertanya-tanya.. rasa cinch tea lebih kurang macam teh hijau.Bagi penggemar teh tentunya sukakan rasanya.

Ternyata Cinch Energy Tea Mix ni bukan sahaja bertindak sebagai energy booster malah membantu meningkatkan metabolisma. Apa kelebihan metabolisma yang tinggi? Jika anda sedang berusaha untuk kurus, metabolisma yang tinggi sangat diperlukan bagi membakar kalori. Jadinya mudah la untuk anda kurus dengan cepat.

Jom kita tengok ada apa dengan Cinch Tea ?

**************************

Cinch® Energy Tea Mix

Adunan Proprietari Teh Putih, Merah dan Hijau Matcha yang ada umph!

Teh eksotik putih, merah dan hijau matcha dipetik dan diadun dengan berhati-hati untuk mewujudkan minuman luar biasa hebat.  Ia dapat meningkatkan tenaga secara semulajadi dan rasa nyaman. 


•    Selamat, peningkatan tenaga semulajadi.  Diminum secara panas atau sejuk. 
•    Merupakan alternatif minuman bergula dan kopi terbaik.
•    Peningkatan tenaga segera.
•    Bungkusan mudah bagi setiap satu hidangan



Tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


**************************



Amacam, best kan? Sejak saya jumpa Cinch Tea ni.. saya tak cari dah energy booster yang lain. Anda pun boleh dapatkan Cinch Tea yang sangat best ini!

Macam mana nak dapatkannya? Hubungi saya segera, bagi anda di kawasan Kuala Lumpur saya boleh hantarkan kepada anda.

Namun jika anda memilih untuk menerimanya melalui pos juga tiada masalah.

Hubungi saya segera untuk merasai kehebatan Cinch tea ini hari ini juga!


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe


About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment