Sunday, June 1, 2014

Vitamin-E Complex Shaklee

Diperbuat dari minyak soya organik dan minyak biji gandum dan diperkaya dengan ekstrak biji anggur yang kaya dengan vitamin E, dengan ekstrak d-alpha tocopherol yang aktif secara fisioligi dan digabung dengan 8 jenis vitamin E ( alpha. beta, gama delta). Ianya adalah Vitamin E Semulajadi paling lengkap di pasaran.

Mengandungi 10mcg Selenium Semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap Vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu otot. Ianya juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Setiap kapsul Vitamin E Shaklee mengandungi 400IU Vitamin E yang diperlukan badan bagi sel-sel sihat melawan radikal bebas. Ianya bersamaan dengan 1KG benih gandum atau 500ml minyak safflower atau 8KG bayam atau 500gm badam. Sekiranya anda tidak sanggup utk menelan sebijik kapsul, anda mempunyai pilihan seperti diatas. :)

Pakar Nutrisi mencadangkan pengambilan ACE ( Beta Carotene , Vitamin C dan E) bersama-sama bagi menggandakan kesan anti-oksidasi bagi melawan radikal bebas.



Manfaat Utama

  • Melindungi Jantung : Pengambilan 800IU Vitamin E setiap hari membantu bagi jantung yang sihat, melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid; meningkatkan kolestrol HDL; mengurangkan tekanan darah; menghalang platlet darah dari melekar di dinding arteri; menghalang anemia hemolitik, penyakit jantung dan lain-lain.
  • Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif : Kajian mendapati Vitamin E Semulajadi mampu memulihkan kemampuan reproduktif. Lelaki yang mengambil 600IU - 800IU vitamin E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.
  • Anti- Penuaan : 1 kapsul Vitamin E setiap hari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.
  • Anti-Oksidan yang kuat : Pengambilan lebih daru 1200IU sehari untuk berfungsi sebgai anti-oksidan yang kuat dan berkesan melawan kanser, menguatkan sistem imun, menghalang atau melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah penglihatan.
  • Kelestarian Tenaga : Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan lebih oksigen.
  • Menghalang Keguguran : Merawat musculus pectoralis fibrosis otot dada, sindrom pra-haid dan sindrom menopaus seperti hot flush. Digunakan pada ujian klinikal untuk menghalang kematian janin dan keguguran.
  • Memperbaiki Parut : Memperbaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh disapu terus pada luka untuk mengurangkan kesan parut.

Sekiranya anda pernah terbaca bahawa Vitamin E adalah penyebab kanser.. ianya benar bagi VITAMIN E SINTETIK. Dan sesungguhnya Vitamin E Shaklee adalah 100% semulajadi, tanpa perasa dan pewarna tiruan serta diperbuat dari sumber soya yang tidak diubah secara genetik.
 Vitamin E Shaklee TIDAK menyebabkan kanser.

Hubungi saya sekiranya anda berminat bagi mendapatkan maklumat lanjut atau produk ini.

~Ilah~
Shaklee Independent Distributor ( SID : 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB: vitamagic shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment