Lapar Tengah Malam Tetapi Sedang Berdiet ?

Leave a Comment
Susah hati kan? Dateline dah dekat, report tak siap lagi..maka terpaksa lah bersengkang mata.

Kalau yang student pulak dok pulun10 bab belum habis ulangkaji, nak final exam lagi 2 hari..

Hmmm.....

Tetiba lapar! 



Maggi dah lama tak makan.. McD tak anta plak kat kawasan rumah ni.. arghhhh!~

Nah... senang je, ni saya senaraikan pilihan yg mudah tanpa mengganggu DIET anda

1. Air kosong 




Minum 1 atau 2 GELAS air kosong. Tunggu 10 minit.. hilang laaa rasa lapar tu
Tak suka air kosong? Boleh tambahkan hirisan lemon bagi ada perasa sedikit

2. Segelas Susu Panas
Sebaiknya susu rendah kalori dan rendah lemak ye kawan-kawan, Selain dapat membantu anda relaks dan tidur yang lena, ia juga membantu menguatkan tulang & gigi.

3. Bijirin atau Biskut Whole Wheat

Hanya ambil sekeping roti cukup untuk menghilangkan rasa lapar dan dapatlah mengalas perut hingga ke pagi. Tidak lah anda tidur dalam keadaan perut berkeroncong.

4. Sebiji Pisang
Pisang adalah buah yang berkalori rendah dan mengandungi potassium yang  akan membuatkan anda merasa kenyang.

5. Popcorn
Popcorn merupakan karbohidrat kompleks yang mudah hadam. Sebaik-baiknya makan popcorn tanpa mentega dan garam supaya kalorinya rendah yang mana sesuai untuk dimakan pada waktu lewat malam.

6. 2 sudu Shaklee ESP Sejuk
Ianya kaya dengan asid amino penting dan memberikan rasa kenyang. Indeks Glisemik yang rendah, sesuai bagi penghidap diabetes.
Hanya goncang dengan air sejuk dan minum! Sesuai diminum bila-bila masa seisi keluarga



Yang mana pilihan anda? Bagi saya, semestinya Shaklee ESP yang sedap kerana ianya mempunyai banyakkkk lagi khasiat lain.. so saya dapat 3 dalam 1. Kenyang, tak ganggu diet, cantik. Ya betul... best kan?

Jangan biarkan diet anda terganggu kerana lapar di tengah malam! Maka harus lah kena dapatkan ESP sekarang! Tak perlu laa selongkar peti ais.. hihi

Harga sebalang ESP yang penuh dengan kebaikan ini hanya RM150.00 atau lebih murah bagi ahli.

Cepat2 hubungi saya ya..

Peminat tegar ESP,

 ~Ilah~

Shaklee Independent Distributor ( SID : 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB: Vitamagic Shoppe




Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment