Monday, June 16, 2014

Anda Serius Mahu Mencari Pendapatan Sampingan?

Hubungi saya segera sekiranya anda memenuhi kriteria berikut..


1) Semangat yang tinggi
2) tiada Degree diperlukan
3) mempunyai Smartphone atau laptop sendiri atau pinjam 
4) Mempunyai Akses internet
5) Rajin!
6) Mahu memiliki 1Juta dala masa 2 tahun 
7) Suka update FB, Instagram, Twitter

Anda mempunyai ciri-ciri tersebut?

Semua Bangsa Malaysia yang mempunyai Modal RM65 boleh sertai kami.

Hubungi saya sekarang! Anda masih berkesempatan untuk menjana RM 1000 sebelum Hari Raya ini.

Jangan Berlengah lagi.. Time waits for no man. Bertindak sekarang!!!

Ini bukan Skim Cepat Kaya.. Perniagaan yang Sah , Produk dikenali Dunia, Halal, Terbukti Berkesan.

Masih ragu- ragu?

Anda akan rugi sekiranya lambat bertindak. Ramai yang telah mendapat Bonus tiap2 bulan, Bonus Kereta.. Trip 6 Bintang secara percuma.. Penginapan 3 hari 2 malam semasa konvensyen peringkat nasional dan banyak lagi...

"Saya seorang suri rumah dan mempunyai anak kecil, boleh ke?"

" Saya masih menuntut di IPT, boleh ke?"

"Saya bekerja sebagai Engineer di xxx, boleh ke"

Ya, walau siapa pun anda.. Dan ramai yang bermula semasa masih di IPT, suri rumah beranak kecil, malah  jurutera dan akauntan. 

Jom jom~
Saya menanti anda! Anda akan dibimbing sepenuhnya sehingga berjaya di dalam group yang hebat!

1 Langkah mudah..
SMS/ Whatsapp ke 019 5537657.

Semoga Tuhan merahmati kita semua.  
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment