Saturday, June 14, 2014

2014 National Conference

Entry ini sebenarnya ditulis mlm kepulangan dr NC sabtu lps, ingatkan dah berjaya published rupanya tidakkk..
Ape daa~

Ini kali pertama saya dtg ke National Conference di Sunway Pyramid Convention Centre. Berlangsung selama 2 hari. Menyaksikan ratusan SID menerima anugerah atas usaha gigih masing masing utk tahun lalu.

Wow! Terasa auranya oh sgt la kuat!
Jeles sgtttt dgn yang beratur mengambil award. Plg saya mahu yang pegang replika kunci ituuu!!!
Insyaallah tahun depan giliran saya !

'Mommy' saya tanya, 1 je ke nak??
Saya mahu 5 awards!! Insyaallah.
Saya Ada 9 bulan lg utk berusaha sehabis baik.

Saya lupa pulak nak ambil gambar ramai2 yg beratur ambil award hari tu, excited sgt membayangkn diri sendiri & husband & hanis & Hanna Kat atas stage tu.. Hihi.

Oh masih ku terbayang-bayang hari yang penuh dgn limpahan aura positif dan semangat berkobar2!

'Sumpahan' Mak Bintang juga insyaallah akan menjadi! Hihi..

Ni kwn skolah saya, Bzue .. Salah seorg yg menjadi inspirasi saya. 
Ada sorg lg, tp x sempat nk jumpa n bergambar dgn dia.. Oh dia pun kuat juga auranya.

Ni 'nanny' saya @ Master Lydzar.
Di Setiap kesempatan yang ada, Ada saja kata2 penuh makna yg disampaikan.
Saya sgt2 tercabar... Utk membuktikan saya boleh mengikut jejaknya. InsyaAllah.

Keluarga Rich Family bersama Rich Mommy Master Lydzar.di sebelah saya adalah mommy Su! Diam2 ubi berisi! Hihi 

Roger Barnett in the house!!! 
Pengerusi & CEO Shaklee. Siapa tak kenal beliau, sila google! 
Oh, boleh rujuk entry kisah Roger Barnett     Membeli Shaklee. 


Salah satu slide yg menunjukkan betapa Shaklee benar2 komited untuk menjadi syarikat nutrisi no 1 di Dunia . 

Hall of Fame! 53 Masters Coordinator utk tahun ini.
2 tahun lg! Saya di sini. Insyaallah.Amien.

Antara produk2 Shaklee sejak tahun 1915 hingga 2014. 100 tahun... Dan masih yang terbaik!

Kandungan dlm goodie bag.. Utk setiap tiket yang dibeli.. Harga tiket RM30. Nilainya2 hampir 3x Ganda!


Mak Bintang & Kunci Car Bonus Achievers yg menjadi igauan saya!

Tahun dpn saya akan ke NC lagi.. Dan mahu juga dpt penginapan percuma 3hari 2 mlm!!

Best sgt okeh!
Alang2 dah jadi SID kena pulun semua yang Shaklee tawar kan laaa!!
Dan pastinye hingga jadi Master!

Anda taknak ke?
Jana pendapatan dari rumah, dapat 5-6angka setiap bulan?

Kalau nak tunggu apa lagi??
Jom la sertai kami!



About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment