Tuesday, June 24, 2014

Apa yang menarik mengenai Performance Drink Shaklee?

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera,

Musim panas & berjerebu pulak tentunya membuatkan semua tak senang duduk..
Minum air berbotol2 pun masih terasa perit tekak. Terasa pening-pening tak boleh nak fokus dengan kerja.

Apa kata anda cuba dapatkan segelas Performance Drink?

Namanya seolah2 hanya untuk golongan yang sedang bersukan dan lasak kan? itulah yang saya bayangkan sebelum mengenalinya. Rupa-rupanya ianya boleh dijadikan minuman harian yang menghilangkan dahaga memberi kesegaran kepada tubuh. Rasanya ala-ala Oren Tang.. sesedap rasa gitu.. hihi

*********************
Sedikit info tentang elektrolit. Antara elektrolit yang utama dalam badan adalah Sodium ion, Chloride Ion, Magnesium ion Calcium Ion, Potassium ion.. 
Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yg digunakan oleh saraf saraf dan otot otot badan. 

Jadi jika anda sedang mencari minuman elektrolit, pastikan pilihan anda adalah yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga anda. Pilihan saya semestinya Performance Drink Shaklee.
 Kenapa? kerana ia berbeza dengan jenama yang lain..bukan sahaja rasanya yang lazat, yg penting ia tak bergas dan atas sebab sebab dibawah .... Kelebihan Performance Drink Shaklee:
  1. Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air. 
  2. Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
  3. Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
  4. Terbukti secara klinikal:Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina
  5. Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan. 
***********************




Siapa yang sesuai minum Performance Drink?

  • Ahli sukan
  • Anda yang sering berkerja luar, terdedah dengan panas dan cepat berasa dahaga
  • Ibu mengandung dan menyusukan
  • Semua golongan yang mahu mengelakkan diri dari terdehidrasi

Performance Drink juga sangat sesuai dijadikan sebagai minuman ketika bersahur dan berbuka. Ia membantu menyeimbangkan bendalir di dalam tubuh. Bagi anda yang bersahur dgn PD, anda akan kurang merasa haus..

Berikut adalah testimoni dari pengguna Performance Drink yang telah merasai kebaikannya




Sekiranya anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut atau mahu mendapatkannya.. Hubungi saya segera!~

 ~Ilah~

Shaklee Independent Distributor ( SID : 889805)

SMS/Whatsapp : 0195537657

FB Page: Vitamagic Shoppe

About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment