Wednesday, May 20, 2015

Kenyataan Rasmi Shaklee Berhubung Viral Alfalfa Penyebab Kematian Pelajar Nursing di Ipoh


Tentu anda pernah terbaca kisah pelajar nursing yang meninggal kononnya disebabkan makan pelbagai produk suplemen kan? Apapun doktor sendiri telah mengesahkan bahawa punca kematian tiada kaitan dengan suplemen.

Cuma saya suka untuk menasihatkan dan mengingatkan diri sendiri agar berhati-hati memilih produk di pasaran. Bukan sekadar melihat kepada testimoni dan mahukan kesan yang cepat tanpa melihat kandungan dalam produk tersebut.

Tidak mengapa untuk berbelanja lebih sedikit bagi memastikan ianya benar-benar selamat. Oleh itu, pilih produk yang dihasilkan berdasarkan kajian dan penyelidikan yang terperinci.

Sehubungan dengan kejadian yang telah berlaku, Shaklee mengambil inisiatif untuk membuat kenyaataan rasmi.


Kenyataan Rasmi Shaklee


Sebarang persoalan, boleh hubungi nombor yang tertera di dalam kenyataan.

Apapun, semoga ia menghilangkan keraguan kita semua. Saya sendiri dan keluarga dah makan bukan setakat Alfalfa tapi berbelas jenis suplemen Shaklee sejak hampir 3 tahun lalu.

Kami yakin, ianya selamat dan tidak memberikan kesan sampingan yang buruk kepada kesihatan kecuali membuatkan saya lebih muda. kihkih~

Salam sayang,
 Mamamyraslove


About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment