Tuesday, October 21, 2014

Shaklee Pinnacle Grand Opening

Assalamualaikum wbt..

Bila sebuah syarikat bertambah maju dan berkembang, maka haruslah berpindah ke tempat baru yang lebih besar dan selesa kan?

Itulah yang terjadi kepada Shaklee Malaysia. Daripada pejabat di Empire Tower Subang ke lokasi baru di The Pinnacle Sunway. Saya kira lokasi baru ini lebih strategik. Bersebelahan dengan Sunway Hotel dan tempat parking yang selesa di bawah bangunan serta kawasan terbuka di hadapan bangunan.

Setelah beroperasi di pejabat baru beberapa bulan, hari ini di dalam sejarah Shaklee.. Majlis Perasmian diadakan. Pelbagai aktiviti disediakan bagi kanak-kanak seperti peraduan mewarna, menampal sticker dan diceriakan lagi dengan kehadiran badut yang memberikan kanak-kanak pelbagai bentuk belon yang comel.

sticker tatoo yang boleh dicuci
Antara kemudahan yang telah disediakan disini adalah sebuah dewan yang memuatkan 200 orang, 2 bilik perbincangan, playground, nursing room & ruang menunggu yang luas dan selesa.

Selain itu disediakan juga ESP & Mealshakes yang siap dibancuh bagi semua yang hadir. Percaya atau tidak, rasa ESP dan Mealshakes yang disediakan memang sangat sedap! Sejukkk gitu~ hehe..

Sejak dari saat melangkah masuk ke lobi bangunan, masuk lif, masuk ke Shaklee di tingkat 9, kami memang terasa sangat dialu-alukan. Rasa macam VVIP pun hado! senyum sampai telinge~

Lagi best, dapat pulak doorgift beg & tumbler yang cun. hikhik~ memang membuatkan ramai yang mencuba nasib kot la saya taknak tumbler ni. Sebenarnya bukan tumbler je malah beg pun ada yang berkenan. hikhik~

Doorgift
Menambahkan lagi best, tersedia juga photobooth. Amek la gambar sampai puas hati gamba tu cantek. Baru print.. Sangat cepat dan canggih. Takyah tunggu lama utk dapat gambar. Belum sempat orang seterusnya posing, gambar kami dah siap printed.
Gambar agak kuning sebab lighting dlm SOHO saya




Mr Victor Lim, Presiden Shaklee Malaysia

President, Shaklee International

Dulu pembaca berita NTV7, sekarang Master Coordinator

Sempena dengan majlis ribbon cutting ni, Shaklee berbesar hati membuat promosi Beli 6 Percuma 1 Vita C. Ternyata ianya adalah Vitamin pilihan ramai. Berdesup order masuk bila diwar-warkan promosi ini. Itupun sebab promosi ini hanya untuk sehari, kalau 2-3 hari, boleh sampai habis stok agaknya.


Beli 6 Percuma 1 Vita C
Selesai majlis, jamuan makan tengahari disediakan di ruang terbuka di tingkat 15. Lebih kurang jam 12.45tgh hari, kami bergerak ke majlis seterusnya dia Puncak Jalil. Aktiviti petang hari adalah santai bersama Upline & Sideline saya. So, makan lagi... hihi. Takpe, saya dah bawak bekal Omegaguard.

Jom bersama-sama kami menjana pendapatan disamping menikmati kesihatan dan bonus, cantik!
Banyak lagi event menarik menanti anda~


Nur Fadhilah ( SID :889805)
0195537657




About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

2 comments: