Monday, October 13, 2014

Tak suka rasa ESP.. macam mana ye?

Assalamualaikum wbt

Anda baru je bukak canister ESP, cium bau je dah rasa tak lalu nak telan. Aduh.. macam mana ni?
Boleh ke nak pulangkan balik?
Bukan harga seringgit pulak tu..

"Kenapa ramai yang cakap sedap ESP ni? musykil betulll..."

Haaa.. kalau tak sedap takkan ramai yang giler suka ESP ni kan?

Setiap penggemar non-gmo soya ini mempunyai cara dan resipi yang berbeza.
Paling simple.. Air sejuk 200ml + ESP 2 sudu => shake => minum

Eh, kena shake ke? kalau gaul je boleh tak? Bolehh.. mak saya gaul je, pastu minum.

Ni saya nak senaraikan 8 variasi resipi ESP cara saya..SIMPLE. Confirm sedap!

  1. Milo sejuk secawan + ESP 1 sudu + ais 3 ketul. Shake ( boleh juga diganti dengan vico atau serbuk koko lain)
  2. Minuman yogurt  secawan + ESP 2 sudu. Shake. ( feveret saya adalah yogurt drink Farm Fresh berperisa mixed berries)
  3. Susu segar secawan + ESP 2 sudu. Shake 
  4. ESP 1 sudu + Cinch Shake 1 scoop + air sejuk secawan. shake
  5. ESP 1 sudu + MealShake 1 sudu + air sejuk secawan. shake
  6. ESP 2 sudu + air Ribena secawan. Shake
  7. ESP 2 sudu + Susu Segar secawan + Vivix 1 sudu teh
  8. Minuman yogurt  secawan  + ESP 2 sudu + Collagen Powder 1 sachet
Yogurt Drink  + ESP + Collagen Powder


So, macam mana? Ada berani cuba? Hihi..

Cubalah! Lepas tu update saya anda suka ke tak variasi ini.



Salam sayang~
Mamamyras


About Fadh Yunus

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment