Tuesday, April 14, 2015

Nak Kurus kena ambil ESP ke Cinch?

Ramai yang tertanya-tanya nak ambil ESP ke Cinch untuk kurus? Almaklumlah, bulan lepas promo ESP, bulan ni promo Cinch pulak. Lagi best, lecithin si pembakar lemak tu pon promo jugak. Confirm ramai la yang kurus raya nanti kan?

Boleh ke nak kurus dalam masa 3 bulan?


Kelebihan Cinch Shake


Cinch Shake mempunyai 3 perasa yang sedap. Saya dah cuba sendiri Cinch Caffe Latte, memang sedap macam minum kopi stabak. Paling penting, Cinch mengandungi Leucine yang sangat penting bagi mengelakkan badan menggeleber selepas dah kurus dan juga elakkan kesan YoYo yang sangat ditakuti orang yang sedang berdiet.

Berapa kandungan Leucine di dalam Cinch Shake?

Kalau korang tau tu confirm la korang kerja dengan Shaklee. hihi~
Sebabnya jumlahnya dirahsiakan bagi menjadikan ianya unik dan istimewa.

Adakah Cinch sesuai dijadikan Meal Replacement?


Ya, Cinch sesuai dijadikan pengganti sarapan atau lunch ataupun dinner. Ia adalah protien yang dilengkapi dengan 24 jenis vitamin dan mineral serta serat. Minum satu tumbler tu waktu pagi, confirm kenyang sampai tengah hari.

Minum ESP untuk Kurus?


ESP bersesuaian dengan namanya iaitu Energizing Soy Protien, membekalkan tenaga segera dan berpanjangan. Ia mengandungi 14 gram protien , 5 vitamin B, 500mg kalsium dan 9 Asid Amino Penting yang badan kita tak dapat hasilkan. ESP juga mengandungi Leucine namun ianya hanyalah sedikit.

Minum ESP Kenyang

Berdasarkan pengalaman sendiri dan rakan-rakan, bila bancuh 3 sudu ESP bersama susu segar memang cukup mengenyangkan dan bertenaga. Oleh sebab itu ramai juga yang mengamalkan ESP untuk kurus.

So ESP ke Cinch untuk Kurus?


Untuk kesan terbaik, semestinya Cinch yang diformulasi khas bagi orang yang sedang berdiet. Bila kita berdiet, jisim lemak tidak berkurangan namun jisim otot yang berkurangan. Itu yang jadinya, bila stop je diet, badan pun membelon semula.

Ibu Menyusu Juga Boleh Kurus

Bagi Ibu menyusu, amat digalakkan untuk diambil bersama ESP kerana ia membekalkan tenaga dan mengandungi asid amino perlu.


Nak Kurus dalam Masa 3 bulan


Untuk konsultasi lanjut mengenai suplemen untuk kurus tanpa kesan YoYo, hubungi saya di 0195537657. Saya akan sertakan sekali bermacam-macam tips hebat untuk kurus.Anda pasti tampil cantik dan kurus di Hari Raya nanti.

set kurus shaklee
Kurus Secara Sihat dalam masa 3 bulan
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment