Berhenti Merokok dan Jadi Awet Muda? Best gilerrr kan..

1 comment
Pernah tak korang jumpa perokok tegar yang sudah berpuluh tahun menghisap rokok. Bermula sejak usia awal belasan tahun. Dari masa bercinta janji nak berhenti merokok, sudahnya sampai anak 3 pun rokok masih di tangan.  Anak pulak kerap kali sakit namun tak diketahui sebabnya dari asap rokok itu sendiri.

Nak berhenti tapi boleh ke? Boleh.


Bukan tak pernah cuba berhenti tapi keinginan untuk merokok tu terlalu kuat. Benda yang dah jadi habit selama berpuluh tahun, tentu tak mudah untuk dilupakan. Lihat bagaimana brader ni boleh berhenti dengan mudah dan jadi awet muda lagi tu..





Tips Berhenti Merokok dengan Mudah


1. Niat Kerana Allah

Allah dah haramkan perkara yang memudaratkan, rokok pun dah difatwakan haram. Bila kita niat untuk berhenti kerana Allah, InsyaAllah akan dipermudahkan.

Bagi isteri yang mahu suaminya berhenti merokok, pasang niat yang sama. Supaya imam kita menjadi suami yang lebih baik.

2. Dapatkan Sokongan dari keluarga dan rakan 

Nyatakan hasrat anda untuk berhenti merokok kepada keluarga dan rakan2. Bagi tahu mereka supaya selalu ingatkan anda. Beritahu kawan-kawan, anda mahu berhenti merokok. Cuba elakkan untuk mengikut kawan-kawan perokok semasa rehat.

3. Isteri Puji Suami 

Siapa yang tak sukakan pujian kan? Bila suami tidak merokok, tentu tiada bau busuk rokok. Berikan sedikit pujian "Wangi abang hari ni, takde bau asap rokok. Nak peluk pun best" Amacam? mesti laki lagi suka kan kan?

4. Minum Sirap Vivix

Vivix mengandungi polyphenol dan resveraterol yang dapat membantu membaiki sel yang rosak kerana rokok. Fungsi sebenar Vivix adalah untuk melawan radikal bebas yang juga anti penuaan. Sebab itu bila seseorang berjaya berhenti merokok dengan Vivix, penampilannya dan tahap kesihatan akan jadi jauh lebih baik. Sehingga hari ini ramai yang dah berjaya berhenti merokok dengan mudah dan selama-lamanya setelah mengambil Vivix.

Testimoni Berhenti Merokok dengan Sirap Vivix

Kini Suami saya bukan lagi seorang perokok
Sabar berdoa. BerusahaBerikan sokongan dan tidak putus asa beri semangat. Alhamdulillah kisi suami saya bebas dari rokok tanpa withdrawal symptom. Fizikal dia lebih sihat. Wajahnya makin kacak..he3..Memang tak nafikan, VIVIX bantu dia lepas dari rantai rokok. Tiada keinginan pada rokok..
Syukur.
Teramat bahagia dalam hati seorang isteri

Credit: Dietdietsihat

Nak Berhenti Merokok Hari Ini?

Berhenti merokok hari ini demi anak dan keluarga tersayang

Tiada isteri yang lebih bahagia bila suami tersayang bebas dari asap rokok. Jika anda betul2 tekad untuk berhenti merokok, teruskan niat anda dan dapatkan Vivix sekarang. Jika anda berada di sekitar Kuala Lumpur, saya akan COD kepada anda. Namun selainnya tetap akan dapat Vivix dengan cepat melalui courier. Sebarang masalah boleh terus rujuk pada saya di 0195537657.

Jika anda memilih untuk pembayaran melalui Kad Kredit, boleh terus klik pada link dibawah. Mudah caranya. Kemudian hubungi saya untuk dapatkan panduan khusus.


Cara beli Vivix Shaklee

Saya doakan anda berjaya menjadi bebas rokok dengan cepat dan selama-lamanya. InsyaAllah.



Salam Sayang,

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe


Anda rasa artikel ini bermanfaat. Kongsikan kepada rakan-rakan dan saudara mara ye~
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comment:

  1. selain isi artikelnya yang bagus dan bermanfaat, saya lebih suka liat kemasan kontennya keren banget gan, patut ditiru..thanks

    ReplyDelete