Friday, September 16, 2016

Tiada Lagi Bersin Di Pagi Hari.. Magiknya!


Tiap-tiap pagi, mesti akan bersin yang bersambung-sambung pastu hidung tersumbat . Saya rasa happy sgt bila tukar kereta, suhu econ driver dan orang sebelah boleh setting lain2. Hahaha.
Setiap kali dalam kereta, husband suka pasang econ kuat tapi saya tak tahan. Hidung mula berair dan pastu akan tersumbat lagi.



Di opis pun macam tu jugak, kalau tetiba econ extra sejuk hari tu, memang terseksa sungguh rasanya.
Bila check dengan Doktor, katanya saya takde resdung.

Saya amalkan vitamin c sebab nak cegah dari mudah kena demam & selsema. Almaklumlah sendirian kena jaga anak2. Kalau saya selalu demam, takkan nak import Mak selalu kan?

Tak sangka plak, lama kelamaan hidung saya dah tak tersumbat walaupun setting Econ sama sejuk kat dalam kereta. Saya pun dah tak bersin setiap pagi. Eh, macam magik plak rasa. Nikmat nya rasa , tuhan je yang tahu. Huuuuu~

vitamin yang menyebabkan saya tak lagi bersin pagi-pagi.. nikmat sungguh rasanya


Memang saya sendiri tak sedar bila perubahan tu berlaku. Sebab takde niat dan tak berusaha pun untuk itu. Tapi dah terkena plak "side effects" vitamin C ni.

Ok la kan?
Harga Sebotol baru RM92.50. Bulan ni ada promosi tau uols~
Cepat dapatkan sebotol dua..

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment