Bagaimana Vivix Menghilangkan Ketagihan Rokok

Leave a Comment
Ramai perokok kini yang mempunyai hasrat dan niat untuk bebaskan diri dari belenggu asap rokok, namun setelah mencuba pelbagai cara akhirnya mereka gagal dan kembali merokok.

Namun ianya tidak mustahil. Sepertimana Encik Uzir yang merokok secara serius sejak usia 14 tahun, dan telah setahun ( semasa video ini diambil) bebas dari asap rokok.


Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Macam power je Vivix ni boleh buat perokok tegar seperti Encik Uzir berhenti merokok..

Jom kita kenali sedikit, apa itu Vivix?

Vivix adalah sebatian botani gabungan empat bahan utama iaitu Anggur Muskadin, Lobak Ungu Elderberry dan juga Japanese Knotweed.  Setiap satunya mempunyai banyak khasiat dan manfaat kepada kesihatan.


Bagaimana Vivix Berfungsi?


1. Membantu melindungi dan memperbaiki DNA
Kerosakan pada DNA akan berlaku apabila usia makin meningkat ditambah lagi dengan gaya hidup,persekitaran dan pencemarah. Apabila banyak DNA rosak badan kita juga akan makin lemah dan mudah diserang penyakit.


2. Memberi impak positif pada proses genetic DNA
Dengan adanya resveratrol pada vivix, proses pemulihan DNA akan dipercepatkan dan proses pemulihan DNA akan berlaku dengan berkesan.

Resveratrol dalam Vivix memang paling power kerana DNA yang rosak atas pelbagai punca dapat dipulihkan dengan cepat

3. Merangsang mitochondria
Mitochondria(penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan.. Apabila kecekapan mitochondria menurun jadi fungsi sel juga akan menurun. Vivix membantu merangsang pembentukkan mitochondria baru.

Mitochondria ni pusat jana kuasa sel kita, kalau pusat jana kuasa cukup tenaga sel kita juga kan berfungsi dengan baik. Kalau tak cukup power jawabnya sel pun cepat arwah.

4. Melambatkan pembentukkan protein AGE (Advanced Glycation End Products)
Apabila protein AGE bertambah didalam badan, ia akan mula menganggu sel dan fungsinya. Dengan resveratrol yang 10x lebih kuat didalam Vivix protein AGE dapat dibendung.

Ok, sekarang kita dah faham tentang Vivix.. jadi persoalannya bagaimana ia membantu perokok?

Salah satu punca DNA kita rosak adalah radikal bebas, namun adakah kita faham apakah itu radikal bebas?

APA ITU RADIKAL BEBAS?

" Radikal bebas " adalah istilah sering digunakan untuk menggambarkan sel-sel rosak yang boleh menimbulkan masalah. Mereka adalah " bebas " kerana mereka telah hilang molekul kritikal , yang akan merosakkan molekul lain apabila berpasangan dengannya."Ini molekul akan merompak mana-mana molekul untuk menghilangkan keperluan itu, " kata Blumberg.

Jahat tul radikal bebas ni kan. Jom baca lagi kejahatan radikal bebas ni..

"Apabila radikal bebas menyerang , mereka bukan sahaja membunuh sel-sel untuk memperoleh molekul hilang mereka. "Jika radikal bebas hanya membunuh sel, itu tidak mengapa kerana badan hanya boleh tumbuh semula satu sama lain, " katanya. "Masalahnya ialah , radikal bebas sering mencederakan sel, merosakkan DNA , yang mewujudkan satu benih bagi penyakit"

 Radikal bebas sangat berkait rapat dengan rokok..

Cuba tengok pada kandungan di dalam rokok, banyak sungguh bahan kimia kan?


Semua bahan kimia ini menyumbang kepada pembiakan radikal bebas di dalam badan . Apabila radikal bebas berleluasa, musuh utamanya tiada lain adalah antioksidan. Sumber antioksidan yang paling bagus adalah Vivix.

Apa kaitan radikal bebas, antioksidan dengan masalah perokok ni?

 Bahan kimia dan toksin dari rokok menyebabkan badan jadi sangat bertoksin, DNA jadi rosak dan radikal bebas juga berleluasa di dalam badan perokok.

Apabila perokok mengambil antioksidan yang tinggi , ia mampu menghapuskan radikal bebas, membuang toksin di dalam badan dan seterusnya membaiki DNA dan sel yang telah rosak akibat rokok.

Apabila toksin dari rokok hilang, maka deria rasa, lidah dan organ kita akan kembali "bersih". Rokok akan jadi makin tawar dan tidak sedap.  Keinginan merokok juga akan makin berkurangan.

Dengan keazaman sendiri, apabila rokok dirasakan dah tak sedap lagi sudah pastinya ia menggembirakan dan memudahkan perokok yang mahu berhenti merokok.

Jom kita tengok beberapa testimoni dari mereka yang berjaya berhenti merokok setelah mengambil Vivix

Perokok tegar dengan paru-paru rosak, makin sihat selepas mengambil Vivix

30 tahun menjadi perokok tegar, akhirnya berhenti merokok

Perokok ambil Vivix sebab hyperthyroid, langsung stop merokok

Kurang ketagihan merokok sejak minum Vivix


Sudah pastinya, bila berhenti merokok.. isteri dan ibu adalah insan yang paling gembira.

Jadi, berapa harga untuk kehidupan bebas asap rokok?

1 botol Vivix untuk pengambilan sebulan, harganya cuma RM503.50.
Ianya lebih murah dari bajet untuk rokok sekotak sehari  selama sebulan, ianya jauhhhh lebih murah dari kos rawatan paru-paru yang rosak

Malah ia pelaburan yang sangat berbaloi jika dibandingkan dengan kesihatan diri, isteri dan anak-anak.

Namun, saya ada 2 tawaran yang lebih menarik untuk anda.

Tawaran Twin Pack Vivix

Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda cuma perlu membayar RM805.60 dan bukannya RM1007.

WOW!

Anda dah jimat RM201.40

Ada lagi tau... anda juga dapat

Pengeposan PERCUMA (bernilai RM10.60)
Keahlian Shaklee PERCUMA (bernilai RM68.90)
Layak mendapat Cash Bonus RM36.58

Jumlah Penjimatan = RM317.48

Tawaran 1 Vivix dan Keahlian

Anda juga boleh mendapatkan sebotol Vivix dengan harga yang lebih murah apabila mendaftar keahlian.

Dengan hanya membayar RM68.90 untuk yuran keahlian, anda boleh membeli Vivix dengan harga ahli. Pengeposan percuma untuk setiap pembelian

Namun tiada cash bonus dengan pembelian hanya 1 botol Vivix.

Order Vivix Sekarang!

Jadi, buat pilihan anda dan hubungi saya di 0195537657 sekarang.

Usah tunggu lagi ye, whatsapp je saya di 0195537657.

Semoga usah anda untuk hidup sihat tanpa asap rokok dipermudahkan.


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
 


Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment