Krim Malam Yang Memanja & Mencerahkan Kulit

Leave a Comment
Geram tengok muka Hanna terbakar dek banyak sangat berjemur. Kulit jenis senang sunburnt plak tu.

Last weekend berjemur mandi pool . ( mama lupa nak beli sunblock ๐Ÿ™Š)

habis terbakar kulit anakku...


Semalam sibuk main kat luar masa tengah panas.

Sudahnya semalam sebelum tidur malam calit la sikit overnight cream mama ni. Hihi
Sebab dalam krim ni ada ekstrak scullcap yang mencerahkan & dan meredakan keradangan kulit.Mama tak risau nak calit krim malam Nutriwhite ni sebab tiada bahan kimia merbahaya.

Kulit terbakar memang rasa panas je kan? 
Bila sapu krim ni, sejuk sket rasa baru syok nak tido .

krim malam nutriwhite

Memang le pagi ni tak nampak cerah balik. 
Kalau sekali sapu dah cerah, tu memang tak berani la nak sapu kat muka sendiri apatah lagi muka anak. ๐Ÿ™…

Kena tengok at least seminggu sebab krim ni takde bahan penggalak atau yang menyekat pengaliran darah sampai nampak putih melepak tu.

Waktu malam bukan je badan je nak berehat tau, kulit pun nak berehat. So eloklah sambil tu kita manjakan kulit muka dengan krim malam yang best ni. Masa kita tidur tu la krim ni membantu kulit kita untuk repair sel-sel kulit yang mati dan rosak.

Mama pun suka krim malam ni sebab bila bangun pagi, kulit rasa moist je. Tak berminyak plak tu. 

Ramai yang dah pakai semua kata bestttt! ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Uols tanak cuba ke?

Meh la roger I kalau nak dapatkan Nutriwhite Overnight Renewal Cream ni.

Harga untuk sebekas yang besar ni adalah RM225.
Mahal ke? haaa! jangan tak tau, sebekas ni cukup untuk penggunaan 9-12bulan tau! jimat sangaaat.
Memang akan sampai terfikir, eh, kenapa tak habis2 ni? padahal tiap-tiap malam pakai. 

Atau bagi ahli Shaklee tentunya boleh lebih berjimat.Lagi untung!

Jom! dapatkan krim malam yang awesome ni hari ini!
whatsapp je ke 0195537657

Selamat Mencuba!


Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments:

Post a Comment