Tuesday, May 6, 2014

Breakfast on the go?!

Breakfast atau sarapan adalah salah satu perkara paling penting bagi permulaan hari yang hebat!
Tak percaya?

Cubalah sendiri... 1 hari anda bangun, bersiap kemudian terus pergi ofis. Smpi ofis, ambil secawan kopi dari pantry, cicah biskut dan terus buka komputer dan baca email. Dan terus buat kerja.. Ermm.. Isnin.. Monday bluesss.. Buat kerja pun Ada rasa malas, kurang semangat. Intai2 kawan meja sebelah, tgh buat ape agak nya... Pukul 10.30pagi dah mula kurang fokus. Dan anda sendiri tahu bagaimana seterusnya... Silap2 boleh menyebabkan anda tidak mendengar arahan boss dgn betul. Erm.. Bahaya tu okeh?!

Isnin minggu depan.. Cuba bangun awal 10-15 minit lebih awal. Bersiap mcm biasa, g dapur bancuh meal shakes ikut cara yg anda suka, then terus g opis. Ok dah kenyang, so bole trus ON komputer, sambil2 tu kuis cikit habuk2 atas meja. Check email, then trus buat keja. Percaya atau tidal, sekiranya anda tidak perlu bangun utk ke meeting, anda boleh kekal fokus di meja. Bertenaga, penuh semangat. Dan sudah pastinya lebih produktif dan kurang kesilapan.  Boss pun suka!!!

Yang mana pilihan anda dan bos anda? Tentukan hari yang produktif kan?

Sebab itulah sarapan terbaik adalah hiadangan yang lengkap dan tidak terlalu kenyang dan tinggi kalori hingga menyebabkan anda mengantuk..

Anda tak tahu meal shakes ni apa?

Ianya adalah hidangan lengkap dan berkhasiat. Perfecto! Asid amino serta nutrisinya mudah diserap oleh badan. Diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah buahan, sayur-sayuran, kacang soya (non-GMO), lactalbumin (sejenis susu) dan lain lain. Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke dewasa. Ia juga mengandungi pelbagai nutrition termasuklah immunoglobulin, lactoferrin, bacteriolysin.

Meal shakes dihasilkan untuk semua golongan: 

Bayi
Kanak-kanak membesar
Pelajar
Ibu mengandung
Para atlet
Pengamal sayuran ( vegetarian )
Orang sakit
Orang yang sibuk bekerja
Orang yang selalu mengambil makanan segera 

Sekiranya anda mencari sarapan pagi yang berkhasiat, Meal Shakes Shaklee adalah pilihan yang bijak dan terbaik!

Hanya 120kalori untuk setiap hidangan . Rasa vanilla yg sungguh menyelerakan. Boleh juga dinikmati bersama  buah-buahan atau apa sahaja minuman kegemaran. Lazat dinikmati sejuk mahupun panas.

 Manfaat Utama Meal Shakes

Nutrisi lengkap - 24 jenis vitamin, mineral dan zat perlu. Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita. Ia turut mengandungi soy lecithin  yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak. 

Membekal nutrisi kepada Sel Tubuh - Kaya dengan protein ( tidak mengandungi laktosa), membantu pembinaan sel-Sel kulit,kuku,rambut, organ, darah, sistem imun dan lain-lain.

Membantu tumbesaran - mengandungi asid folik, biotin, kaya dengan kalsium dan magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

Anti oksida - Mengandungi vitamin A,C,E, Zink, Selenium yang merupakan agen anti oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.

Mengembalikan Seri wajah - Mengandungi vitamin B yang lengkap, zat besi dan copper yang cukup untuk membina sel sel darah merah yang sihat, sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.

Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.

Rasa Vanila yang lazat - Minuman yang lazat untuk di ambil bersama fruktos semulajadi; peng gentian segera terhadap kekurangan vitamin, mineral dan tenaga. Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.

Jangan berlengah lagi, hubungi saya segera utk permulaan hari yang hebat, masa depan yang lebih baik!

Untuk Konsultasi ekslusif dan percuma!

SMS /whatsapp  0195537657

Saya pengedar shaklee yang sah bagi kawasan Ampang, KLCC, Pandan Perdana dan sekitar.
Ilah (SID: 889805)

Penghantaran ke seluruh Malaysia

Jimat lebih dengan tawaran beli 6 percuma 1 dari Shaklee

About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment