Friday, October 30, 2015

Pengedar Sah Shaklee di Sendayan

Tercari-cari pengedar sah Shaklee di Sendayan yang dapat memberikan panduan lengkap cara pengambilan vitamin dan sentiasa mempunyai stok untuk keperluan terdesak? Usah risau, mulai November 2015 anda boleh mendapatkan stok vitamin Shaklee daripada saya , pengedar Shaklee Berdaftar di Sendayan.

InsyaAllah bulan November ini saya akan mula tinggal di Taman Nusari Bayu 3, betul-betul di belakang Nusari Biz yang femes kat Sendayan tu kan? Jadi, sekiranya anda tinggal di Nusari Bayu, Nusari Aman ataupun Seremban 2 bolehlah mendapatkan stok vitamin anda melalui saya.

Pengedar Shaklee Sendayan
Salam Perkenalan dari saya~ Kalau ada terjumpa tu tegur2 ye..


Almaklumlah, di Negeri Sembilan ni tiada branch Shaklee kan? Yang paling dekat pun di Sri Rampai, KL ataupun di Sunway, PJ. So, anda tak perlu bersusah payah untuk ke KL untuk mendapatkan vitamin Shaklee. Hanya hubungi saya, Fadhilah di 0195537657. InsyaAllah anda takkan perlu tunggu lama kerana saya sentiasa mempunyai ready stock dan akan anda akan dapat konsultasi & panduan lengkap yang terbaik.

Lagipun, dapatlah saya berkenalan dengan lebih ramai warga Seremban dan khasnya penduduk Sendayan kan?

Untuk info lanjut tentang promosi terkini, jom like FB Page saya Vitamagic Shoppe. Bulan November ini, Likers bertuah akan dapat menang hadiah best tau! So jom ajak kawan-kawan dan sedara mara untuk like page saya ni ye~

Shaklee Seremban
Jom Like!


Semoga kita berjumpa lagi. InsyaAllah

Ingat semulajadi, Ingat Shaklee~

Nur Fadhilah Yunus ( ID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
FB Page : Vitamagic Shoppe
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment