Shaklee Dihatiku

Leave a Comment
Assalamualaikum dan Selamat Membaca.

Just nak share bagaimana sy mula jatuh cinta dgn shaklee.. in case ade yg wondering kan?
Mula2 sy start dgn breastfeeding set & jugak 3M. 
W'pon susu sy tak tiba2 mencurah2 mcm dlm pantang tapi berjaya kekalkan amaun yg sama di bulan Ramadhan. Badan pun takde la terasa longlai walaupun mengepam 3 kali sehari.
Pada mulanya saya tak berapa suka rasa ESP. ok. mmg tak suka! tapi demi anak terchenta, kugigihkan jua. tak sangka... drpd bancuh ESP campur ngn segala perasa.. (ribena, bliss, milo dll) skrg terasa ESP dibancuh dgn air sejuk dah cukup BEST!

Apa rasa ESP ni? Soy with Vanilla taste. It's yummy, ok! byk manfaat sy dh rasa.. ( nnt saya cerita lg dlm next entry)

Kemudian bila dah disahkan pregnant anak kedua, sy mengambil sepenuhnya Pregnancy Set. Alhamdulillah, pregnant kali ni berbeza sgt2. Terasa lebih sihat. Sgt bersyukur saya dah berkenalan dgn Shaklee lebih awal. 

Bila dah beranak. Terasa nak berkongsi kebaikan yg saya dah rasakan dengan semua org. So saya mula la berkongsi cerita dan jual kepada yg berminat.

Alkisahnya.. Shaklee ni dari sumber semulajadi. Ianya selamat. Dan terbukti berkesan.

*oh, kebetulan td sy ada bersembang dgn seorang akak yg bekerja di Lab. Katanya dia pernah buat sendiri eksperimen Vitamin Shaklee ni utk menguji samada ianya selamat kepada Buah Pinggang & Hati manusia. Dan Hasilnya.. terbukti ianya selamat :)

maka bertambah lagi keyakinanku terhadap Shaklee.

Saya Nur Fadhilah , Shaklee Independent Distributor ( 889805)

Sebarang pertanyaan boleh SMS / WA saya di 019 5537657
Next PostNewer Post Home

0 comments:

Post a Comment