Wednesday, March 28, 2018

Jeragat Makcik Berusia 62 Tahun Pudar Tak Sampai Sebulan



Jeragat adalah masalah biasa yang kita lihat pada ibu ibu, makcik, jiran dan saudara mara kita yang berusia.Mak saya sendiri, tak pernah kisah pun tentang skincare apatah lagi nak calit sunblock di muka. Bila dah makin berusia, lagi la mereka rasa ianya tak penting. 

Sinaran matahari menjadi salah satu penyebab jeragat yang biasa dikalangan wanita Asia.

Sinaran matahari menjadi salah satu penyebab jeragat yang biasa dikalangan wanita Asia.

Semakin kita berumur, makin banyak nutrisi dalam badan yg hilang. Perubahan hormon pula menggalakkan lagi pembentukan jeragat di muka.

Sebab itu agak jarang2 berlaku skincare boleh jadi begitu berkesan kepada orang yg sudah berusia, terutamanya bagi yang jarang atau tidak pernah menggunakan skincare secara konsisten seperti artis-artis..

Walaupun begitu, makcik ni masih mendapat kesan yang sangat mengagumkan. 


Makcik guna apa untuk hilangkan jeragat?

Hanya menggunakan Youth Repair & Intensive Set selama 21 hari, wajah beliau kini kelihatan sangat berbeza. 




Jeragat makin pudar, kulit kusam nampak lebih cerah berseri, garis kedut di dahi dan pipi juga semakin halus. 

Anak-anak makcik terkejut tengok ibu mereka kelihatan 10 tahun lebih muda.

So, kalau makcik yang berusia 62 tahun pun boleh dapat YOUTH Effect, logiknya lagi muda lagi lah nampak kesan kan? 





Puan Amliza berusia 41 tahun, mempunyai masalah kulit kering dan sensitif.

Selepas menggunakan Youth selama 23 hari, pigmentasi dan jeragat semakin pudar walaupun belum hilang sepenuhnya.

Kulit beliau juga kelihatan lebih lembab dan berseri.



Puan Riza, berusia 35tahun juga mempunyai masalah pigmentasi dan jeragat.

Selepas 30 hari , amat jelas perbezaan yang terlihat di bahagian bawah mata beliau.



Dengan Youth yang bebas dari 1500 jenis bahan kimia dan 100% berasaskan tumbuh-tumbuhan, ia tetap berkesan membaiki kerosakan kulit seperti jeragat.

Anda kini tak perlu lagi memilih ubat hormon, krim penghakis yang merosakkan kulit kerana keberkesanan Youth telah terbukti secara klinikal dan selamat digunakan.

Jom dapatkan Set Youth hari ini untuk mengatasi masalah jeragat anda!

Klik link ini untuk konsultasi lanjut, temujanji analisa kulit ataupun order Youth.

http://Fadhyunus.wasap.my/

Ada jeragat, ingat YOUTH!

Hubungi saya segera

Nur Fadhilah Yunus ( SID: 889805)
SMS/Whatsapp : 0195537657
FB : Nur Fadhilah
IG: by_fadhilah 
FB Page : Vitamagic Shoppe 
About Fadh Yunus

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment