Tuesday, November 4, 2014

Investment untuk sihat sehingga 40 tahun lagi dengan membayar RM1.63 setahun

Berapa yang korang bayar untuk insurans, kad medikal dan takaful? Ada tak yang serendah RM1.63 setahun?  Kalau unit trust lagi la mahal kan? Tapi anda sanggup melabur untuk jaminan masa depan.




Tahu tak yang pelaburan dalam kesihatan sendiri dan keluarga boleh diperolehi dengan pelaburan yang kurang dari RM2 setahun? Caranya adalah dengan semudah bertukar dari ubat-ubatan sintetik dan mengandungi drugs kepada vitamin yang diperbuat dari sumber semulajadi iaitu Shaklee.

Dan semestinya untuk melabur, anda perlu mendaftar sebagai ahli. Barulah mendapat ROI yang tinggi kan?

Dalam entry ni, korang akan tahu salah satu cara untuk daftar sebagai ahli yang paling mudah.

1 - Walk In ke mana-mana 1 daripada 7 Branch Shaklee, Isi borang order produk, ambil no giliran dan bila di Kaunter bagi tau yang anda mahu mendaftar sebagai ahli.

2- Beli borang keahlian RM3 , isi dan kemudian serahkan sekali dengan borang order produk.
Ruang Maklumat Penaja, boleh isikan dengan maklumat berikut

Nama : NUR FADHILAH YUNUS
No Telefon : 0195537657
Shaklee ID : 889805

Siap!

Anda cuma perlu membayar RM65 untuk keahlian seumur hidup! Kalau umur anda baru 25 tahun, dan rajin pulak makan suplemen, InsyaAllah paling kurang anda menjadi ahli selama 40 tahun. Yuran setahun lebih kurang RM 1.63 je. Takde rasanya yang lagi murah dari ini kan?

Semasa di branch, korang boleh terus consult dengan Nutritionist tentang cadangan produk bersesuaian dengan anda.

Contoh:
Masalah Ekzema
Kolesterol tinggi
Jerawat
Tona muka tak sekata
...
dll

Dan lepas tu, korang whatsapp je ke nombor 0195537657, boleh sambung konsultasi. Kalau terlupa cara makan ke, waktu paling baik nak makan vitamin, tips2 lain pun boleh dapat.

Kalau korang memang berminat memperbaiki taraf kesihatan tanpa ubat batuk dan paracetamol, memang terbaik dah pilihan untuk jadi ahli.Jimat pun jimat. Awet muda pun dapat. Best ke best?

Kalau korang tak sempat ataupun tinggal jauh dari branch, korang wassep je ke 0195537657. Saya boleh tolong daftarkan. Cuma korang kena bayar RM10 untuk pengeposan Membership Kit. Jimat duit minyak dan tol korang kan?

Usah berlengah, daftar hari ini untuk ROI yang lebih besar. Kalau daftar tahun depan, ROI tinggi jugak tapi mungkin anda dah kena bayar bil hospital ribuan ringgit. Nauzdubillah.




About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment