Monday, July 21, 2014

Kelas Blogging Power @ Bangi


Alhamdulillah hari sabtu lepas saya berkesempatan hadir ke kelas blog anjuran Master Lydzar di Bangi.
Kelas bermula jam 2 petang dan tamat pada jam 6 petang. Kelas dikendalikan oleh. Cikgu Faiz. Antara topik menarik adalah mengenai menjadikan blog sebagai SEO dan cara penulisan entry yang menarik.

Kelas blog ini merupakan salah satu aktiviti di bawah Master Lydzar untuk semua downline yang mahu berbisnes tak kira berapa level di bawah. Menarik bukan?



Lebih menarik lagi... Ianya kids & baby friendly. Korang pernah hadir kelas yang mempunyai lagu latar belakang Let It Go, Twinkle-twinkle little star, upin ipin, alif baa taa  dan ber macam lagi? Pastu tetiba dgr plak baby nangis nak susu.. Tak lama nampak plak budak2 berlari melompat dan sebagainya. Saya percaya ianya hanya boleh didapati dalam kelas@event Shaklee sahaja. Walaubagaimanapun ia tidak mengganggu proses pembelajaran. 

Saya sendiri membawa Hanis yang berusia 3 tahun dan Hanna yang berusia 1 tahun. Ada masanya saya perlu duduk di sudut untuk menyusukan Hanna dan kembali ke tempat setelah Hanna tidur. Namun saya tetap dapat mendengar dengan baik dan mencatat nota.

Inilah satu satu sebab saya memilih untuk menjadikan Shaklee sebagai sumber pendapatan saya sekarang. Tanpa perlu meninggalkan anak-anak dirumah saya masih boleh mengembangkan potensi bisnes saya.

Setelah kelas tamat, kami diberi tugasan menyiapkan satu entry berdasarkan pelajaran hari itu. Oleh kerana masing2 sibuk menguruskan anak2, jadi kami diberi masa sehingga keesokan hari untuk menghantar assignment.

Sebelum berbuka puasa, semua kanak2 berkumpul dan menyanui kan lagu Happy Birthday untuk Hanis.



Selepas berbuka puasa dengan hidangan nasi Arab yang telah ditempah, kami bergilir2 untuk solat Maghrib dan sesudah itu bersama-sama membersih dan mengemas semula kelas.

Saya pulang pada jam 9 malam dengan ilmu penuh di dada. Terasa sungguh bertuah di dalam group yang betul. Tak putus-putus bimbingan diberikan bagi yang mahukannya.

Anda nak jugak? Jom jana pendapatan bersama Shaklee di bawah group kami yang kebaboom! 

Bagaimana caranya? 
Dengan hanya bermodalkan RM65 sebagai yuran keahlian, anda sudah boleh menjana pendapatan!

Tunggu apa lagi????
SMS/ Whatsapp saya sekarang di 0195537657.


 
About Fadh Yunus

Ibu kepada 3 orang anak. Pernah bekerja di salah sebuah syarikat Oil dan Gas selama 7 tahun dan kini memilih untuk terus berimpian dan menjadi suri rumah berpendapatan dengan Shaklee.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment