Monday, February 5, 2018

Parut Di Wajah Lelaki Ini Pudar Selepas 25 Hari

Master Naquib , 40an mempunyai masalah scar yang agak dalam di pipi.




Seperti kebanyakan lelaki, beliau pada mulanya tak hairan pun nak mencuba YOUTH kerana beliau rasa wanita je yang perlukan skincare .

Tapi cuba tengok apa kesan selepas 25 hari menggunakan YOUTH?

Parut di muka beliau dah semakin PUDAR!

Kami yang kat dalam hall hari tu, semua kagum tengok result ni tau.

Ternganga wehhh šŸ˜±

Walaupun sebelum ini, beliau adalah pengamal tegar collagen.. 

Namun bila menggunakan YOUTH, kesannya amat ketara.

Master Naquib sendiri pun perasan yang kulit dia lebih cerah. 

Beliau siap nasihatkan para suami untuk sama-sama menggunakan YOUTH supaya tak nampak berusia disamping isteri yang nampak lebih muda jelita. 

So, apa lagi uols?

Takkan nak tengok je?
Mesti kena guna YOUTH jugak tau!

 

#testimoniYouthShaklee


About Fadh Yunus

Pellentesque penatibus, sed rutrum viverra quisque pede, mauris commodo sodales enim porttitor. Magna convallis mi mollis, neque nostra mi vel volutpat lacinia, vitae blandit est, bibendum vel ut. Congue ultricies, libero velit amet magna erat. Orci in, eleifend venenatis lacus.

You Might Also Like

0 comments:

Post a Comment